Sider

torsdag den 30. juli 2015

Hurtig Karpetur

Fik klemt en hurtig overnatning ind i nat, da jeg fik fri fra arbejde kl 21. Alle 4 stænger var lagt ganske godt allerede lidt over kl. 22. Så var det bare at nyde det sidste lys, inden jeg sov tungt efter 10 timers arbejdsdag.
Klokken 3 blev jeg vækket af den højre bidmelder, som stak afsted i en lang biiiiiiib-lyd. Fighten var nu ikke så dramatisk og overraskelsen var stor da jeg så en mindre fuldskællet spejlkarpe ligge i nettet.. Er de også her.. Hurtigt billed af fisken som ca vejede 4-5 kg, og i tilbage vandet med den igen.

Fik lige et par timer mere på øjet inden jeg igen blev vækket kl 7.30.  Efter lidt tovtrækkeri med fisken frem og tilbage om det sunkne træ jeg havde fisket op ad, kunne jeg fotografere og udsætte en fin mindre skæller, som ligesom nattens fisk vejede omkring 5 kg.


Derefter pakkede jeg fint tilfreds sammen og vender nok snart tilbage igen, da der venter 14 dages ferie i morgen fredag :)


Ses Derude!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar